Jeżeli nie znajdziesz odpowiedniej umiejętności możesz tutaj wrzucić swoją propozycję. Wystarczy sama jej nazwa i krótki opis, mówiący o jej zastosowaniu.
Zimna krew - opanowanie w krytycznych sytuacjach, umiejętność odcięcia się od emocji w przypadku makabrycznych widoków lub możliwości wystąpienia silnych, lecz niepożądanych przeżyć. Można to również zdefiniować jako dystans do otrzymywanych informacji i bodźców.
//To bardziej zalicza się w poczet cech charakteru niż umiejętności, dlatego nie będę tego dodawać. Jeżeli chcesz to gdzieś wyszczególnić, wpisz w ciekawostki przy KP :3 ~Admin
Pierwsza pomoc - wszystko, co można znaleźć w podręczniku do edb, czyli jak zaopiekować się ofiarą głupoty/nożownika/losu. Pozwala też na tamowanie krwawienia, RKO. A jak ktoś się uprze, niech wysysa z czyjejś rany jad (tak się nie powinno robić, ale mistrzowie mogą sobie chyba pozwolić na więcej, prawda?).
Wpisałem do swojej KP, a zupełnie zapomniałem zamieścić tego tutaj.
Artysta- czyli posiadanie umiejętności w zakresie malarstwa i rysunku. Umiejętność przenoszenia emocji, rzeczywistości lub jakichkolwiek własnych wizji na płótno.
Kontrola tłumu - posiadanie umiejętności zapanowania nad większym zgromadzeniem ludzi. Osoba posiadając tę umiejętność ma w sobie coś, dzięki czemu inni chcą jej słuchać.
//Dodane pod nazwą charyzma z nieco rozwiniętą formą. Dzięki :3