Aye



You are not connected. Please login or register

Aye » Another Day » Kwestie Papierkowe » Opis Uniwersum » Organizacje

Organizacje

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Organizacje on Sob Cze 07, 2014 3:27 pm

Admin Maś

avatar
Pan i Król
Organizacje Rządowe

Rada Dwunastu
Dwanaście osób, które podejmuje wszystkie decyzje dotyczące miasta. Przez ich ręce musi przejść każdy ważniejszy papier. Pomimo swojej wielkiej roli, w ogóle nie pokazują się publicznie. Ich tożsamość nie jest znana, być może w celu ich ochrony przed potencjalnym zagrożeniem.

Judgement (Sąd)
Nieletni walczący w służbie dobra. Z początku organizacja była szeroko krytykowana za używanie młodzieży w celach rządowych, jednak szybko zmieniono zdanie, widząc ich skuteczność. Do szeregów przyjmowani są tylko Esperzy, posiadający cechy pomocne w pracy para policyjnej. Liczy się nie tylko siła czy moc, ale także inteligencja czy pomysłowość. Niestety nie ma tutaj miejsca na osobiste ideologie, a każdy z funkcjonariuszy musi spełniać wydane rozkazy. W innym przypadku zostanie pozbawiony swoich praw i zwolniony.
Cechą rozpoznawczą Judgementu są opaski na ramię w zielono-białe pasy. Na środku mają wyszytą tarczę. Podczas wszelakich akcji każdy z funkcjonariuszy ma obowiązek nosić ją w widocznym miejscu.
Dodatkowo każdy może posiąść dodatkowe wyposażenie, za które niestety odpowiada. Jeżeli ulegnie niepotrzebnemu zniszczeniu trzeba za nie zapłacić.
W każdym dystrykcie otwartym dla normalnych ludzi, znajduje się co najmniej jedna baza Judgementu. Mają one zazwyczaj charakter małego mieszkanka z kilkoma komputerami. W centrum, rzecz jasna, znajduje się takich baz o wiele więcej.
Dołączyć do organizacji można praktycznie w każdym momencie, jednak odpowiednie stanowisko dostanie się dopiero po roku przygotowań. Zgłosić się można w jednej z kwater lub wpisać swoją obecność w KP.
Sposób pracy jest dość charakterystyczny. Zazwyczaj funkcjonariusze dobierają się w pary i tak działają podczas służby. W każdej z kwater są co najmniej trzy takie pary. Dodatkowo każda baza posiada swojego kapitana, odpowiadającego za działania swoich podwładnych. Nad kapitanem czuwa zwierzchnik danej dzielnicy, a nad dzielnicowym czuwa już tylko odpowiednia osoba z rady.
Najmniej przyjemną rzeczą w całej tej zabawie jest z pewnością robota papierkowa i raporty, lecz nie da się ich uniknąć.
Znani członkowie:
-brak-

Anti-Skill
Zupełne przeciwieństwo Judgementu. Przyjmuje w swe szeregi osoby dorosłe zamieszkujące miasto i nie posiadające żadnych specjalnych umiejętności esperskich. Praca ta nie jest zbyt dobrze płatna, lecz członkowie mogą liczyć na dodatkowe przywileje lub też specjalne wyposażenie.
By móc sprostać silniejszym przeciwnikom, każdy może liczyć na dodatkowe, najnowsze wyposażenie.
Anti-Skill nie posiada swoich kwater, a jego członkowie powiadamiani są poprzez telefony komórkowe lub inne formy kontaktu o potrzebie stawienia się na miejscu. Zazwyczaj wkraczają w najgorszych przypadkach.
Brak u nich ogólnej struktury. Kapitan zespołu jest wybierany do poszczególnej akcji i tylko w niej pełni daną funkcję. Każdy z członków posiada taką samą odpowiedzialność.
Znakiem rozpoznawczym jest przepaska na ramię w biało-błękitne pasy z wyszytym mieczem.
Znani członkowie:
-brak-

Organizacje pozarządowe:
Legalne:
-brak-*
Nielegalne:
-brak-*

*Istnieje możliwość założenia własnej organizacji. Wystarczy pięciu chętnych członków i zgoda Admina.

Zobacz profil autora http://anotherday.forumpolish.com

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Similar topics

-

» 004. Grupy i organizacje

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach