Aye
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Aye



You are not connected. Please login or register

Przedstaw Się!

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Przedstaw Się! Empty Przedstaw Się! Czw Paź 23, 2014 8:57 pm

Admin Maś

Admin Maś
Pan i Król

Przedstaw Się! 10711000_841253482586667_8047336838538769688_n
Socjalizujmy się!
Więc tak... chrząk chrząk... jestem Admine a ta sir surykatka to moje profilowe na fejsie. Jestem studentem pierwszego roku energetyki, lubię oglądać zboczone chińskie bajki i słuchać fantasy bandów. Założyłam forum, bo brakowało mi czegoś w takich klimatach. Na dopracowanie świata poświęciłam rok życia (z bardzo dużymi przerwami...), ale chyba końcowy efekt jest zadowalający. Miło mi wiedzieć, że w tak krótkim czasie wpadło aż tyle osób i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej <3
... no. Dziękuję :'D

https://anotherday.forumpolish.com

2Przedstaw Się! Empty Re: Przedstaw Się! Pią Paź 24, 2014 9:08 am

Gość

Anonymous
Gość

Czeeeść Aaaaadmiiiinkoooo :D Zacna surykatka~

Przedstaw Się! 296btht
To będę druga.