Aye



You are not connected. Please login or register

Aye » Another Day » Kwestie Papierkowe » Ogłoszenia » Propozycja Mocy

Propozycja Mocy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Propozycja Mocy on Pią Maj 09, 2014 9:18 pm

Admin Maś

avatar
Pan i Król
Każdy ma swoje indywidualne pomysły i potrzeby. Gdy nie znajdzie się odpowiedniej dla siebie mocy, czas wymyślić coś nowego!

Poziom 0: Brak mocy lub brak jej ujawnienia.
Poziom 1: Moc posiadająca niewielki potencjał, efekty utrzymują się przez krótki czas, a sam użytkownik nie zawsze posiada nad nimi pełną kontrolę.
Poziom 2: Moc nadal nie wpływa znacznie na otoczenie, jednak użytkownik posiada nad nią pełną kontrolę. Efekty utrzymują się przez standardowy okres czasu.
Poziom 3: Moc wpływa na niewielki obszar otoczenia, lecz jej siła jest całkiem duża. Użytkownik posiada nad nią pełną kontrolę.
Poziom 4: Moc posiada szeroki zasięg, wpływa na znaczne obszary. Użytkownik doskonale zna swoje możliwości i wie, kiedy jego siła jest na wyczerpaniu.
Poziom 5: Moc mogłaby dorównywać małej armii. Jest na tyle potężna, że stanowi mogłaby stanowić zagrożenie. Osoby posiadające ten poziom są pod stałą obserwacją.

By wpisać swoją moc na oficjalną listę należy uzupełnić poniższy wzór. Po przeanalizowaniu go odpowiednia osoba wyrówna poziom mocy, wyda zgodę i dopisze moc.

Kod:
[b]Nazwa:[/b]
[b]Opis ogólny:[/b]
[b]Poziomowe zróżnicowanie mocy:[/b] [zmiany dotyczące każdego z poziomów, np zasięg działania]
[list][*][b]poziom 1:[/b]
[*][b]poziom 2:[/b]
[*][b]poziom 3:[/b]
[*][b]poziom 4:[/b]
[*][b]poziom 5:[/b][/list]

Zobacz profil autora http://anotherday.forumpolish.com

2 Re: Propozycja Mocy on Sob Paź 11, 2014 1:12 am

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Kontrola Ciśnienia
Opis ogólny: Kontrola Ciśnienia to moc, której działanie w większości wyjaśnia sama nazwa. Posiadając tą zdolność jesteśmy w stanie kontrolować otaczające nas ciśnienie oraz tworzyć ciśnienie tam, gdzie go nie ma. Do mocy zaliczają się ciśnienia: atmosferyczne, całkowite, bezwzględne, aerostatyczne, akustyczne, hydrostatyczne, sprężania, tętnicze, podciśnienie, promieniowania, krytyczne i teoretycznie nie istniejące ciśnienie ujemne.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • Poziom 1: Potrafimy jedynie wpływać na ciśnienie aerostatyczne, atmosferyczne, hydrostatyczne i podciśnienie. Moc jest możliwa do użycia jedynie na tym, co dotykamy. Jej siła jest znikoma. Dla przykładu maksymalnie potrafimy sprawić, że ze szklanki wody wystrzeli wodny strumień niczym z gejzeru i opróżni ją. Maksymalnie na raz mamy wpływ na 300 centymetrów sześciennych cieczy/gazu.
  • Poziom 2: Tutaj do kontroli dochodzi ciśnienie całkowite, sprężania i tętnicze. Moc ma już znaczniejszą siłę. Odpowiednio wykorzystana potrafi zrobić krzywdę. Uderzenie ze strumienia wody wystrzelonego ze szklanki może zaboleć jak bicz wodny. Mamy wpływ na raz na ciecze i gazy do 2000 centymetrów sześciennych. Kontrolujemy ciśnienie na 30cm od ciała.
  • Poziom 3: Na tym poziomie potrafimy również kontrolować ciśnienie akustyczne oraz krytyczne. Moc jest już wyjątkowo rozwinięta. Mamy kontrolę na raz nad cieczami i gazami do 5000 centymetrów sześciennych. Sprężone przez nas powietrze potrafi łamać kości, nie mówiąc już o deskach. Wystrzelony wodny pocisk potrafi zranić. Kontrolujemy ciśnienie na 2,5m od ciała.
  • Poziom 4: Przedostatni poziom. Na nim jesteśmy już wyjątkowo utalentowanymi Esperami. Do kontroli dochodzi ciśnienie bezwzględne. Możemy na raz manipulować cieczami i gazami do 10 000 centymetrów sześciennych. Sprężone powietrze ma możliwość przebijania cegieł, a wystrzelony wodny pocisk mógłby przebić dłoń na wylot. Kontrolujemy ciśnienie na 6m od ciała
  • Poziom 5: Ostatni poziom, w którym zyskujemy możliwość kontroli ciśnienia ujemnego. Możemy na raz manipulować cieczami i gazami do 25 000 centymetrów sześciennych. Sprężone przez nas powietrze może miażdżyć stal przy odpowiednim użyciu, wystrzelony przez nas wodny pocisk przeszyje bez problemu na wylot czaszkę człowieka. Kontrolujemy ciśnienie na 10m od ciała.


//Jako pierwszy to robię zatem nie mam pojęcia dokładnie jak powinno wyglądać. Liczę na pomoc.

//Jest bardzo dobrze. Przekopiowałam i wstawiłam już w temat :3 ~Admin

3 Re: Propozycja Mocy on Pon Paź 13, 2014 8:48 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa:
Przenikanie
Opis ogólny:
Moc ta pozwala użytkownikowi na ... przenikanie przez inne obiekty. Jedynym ogranicznikiem jest poziom opanowania tej "umiejętności" oraz fakt, iż nie jesteśmy w stanie przeniknąć przez ludzi i zwierzęta (nawet na poziomie piątym).
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Użytkownik jest w stanie utrzymać przenikanie tylko przez kilka sekund, ponad to działo jedynie na niego samego [przedmioty które trzyma w dłonie nie przeniknął]. Władza nad mocą jest tak nikła, że czasem może uaktywnić się losowych momentach.
  • poziom 2:Kontrola nad mocą poprawia się, użytkownik jest w stanie szybciej aktywować przenikanie oraz utrzymać jego działanie znacznie dłużej. Jest w stanie wpływać swoją mocą na małe przedmioty, przez co te również będą przenikać przez obiekty razem z nim.
  • poziom 3:Użytkownik jest w stanie uaktywnić moc w ciągu kilku sekund i potrafi utrzymywać ją przez znaczną długość czasu. Jest w stanie wpływać swoją moce na średniej wielkości przedmioty, przez co te również będą w stanie przenikać przez obiekty.
  • poziom 4: Esper może przeniknąć przez coś, nawet o tym nie myśląc i nie przykładając do tego wiele uwagi. Moc może utrzymać się znaczną długość czasu, jest w stanie wpływać na duże przedmioty, a także inne osoby, jednak potrzebny jest co do tego stały kontakt fizyczny.
  • poziom 5:Nie mam pomysłu.


//dodane, patrz w temacie~~ Admin

4 Re: Propozycja Mocy on Sob Paź 18, 2014 8:17 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Immunitet
Opis ogólny: Moc głównie defensywna, jednak w rękach silnego użytkownika pozwoli na wykonanie karkołomnej kombinacji ciosów bez obawy o jej przerwanie. Ogółem zwiększa odporność na większość czynników. Moc nie jest pasywna, co oznacza, że działa tylko przez pewien okres czasu (z każdym poziomem coraz dłużej). Aktywacja jest zależna od poziomu adrenaliny we krwi, dopiero przy wyższych poziomach może zostać wywołana "na spokojnie".
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Jedyną rzeczą chronioną przez "Immunitet" na poziomie pierwszym jest równowaga. Użytkownik mimo podcięcia nóg, wywrócenia lub użycia na nim chwytu zapaśniczego nadal jest w stanie utrzymać się nad ziemią. Jest to jednak uzależnione od jego umiejętności. Oczywistym jest, że jeśli użytkownik stanie małym palcem u stopy na krawędzi przepaści, to moc wiele mu nie pomoże. Równowaga działa kilka sekund i aktywuje się zazwyczaj w momencie, gdy użytkownik zostanie z niej wytrącony.
  • poziom 2: Moc dodaje minimalną odporność na ból. Uderzenia, stłuczenia i zadrapania nie bolą zupełnie. Efekt ten utrzymuje się zazwyczaj do końca walki (ból natęża się, gdy poziom adrenaliny spadnie). Równowaga zostaje poprawiona, utrzymanie się w trudnych pozycjach trwa o wiele dłużej.
  • poziom 3: To przy tym poziomie moc pokazuje pazur. Przez kilka minut użytkownik jest uodporniony na ból oraz wytrącenie z równowagi. Do tego dochodzi jeszcze fizyczna niemożność złamań lub pęknięć kości. Esper może biec prosto na przeciwnika i dostać w twarz, a nawet tego nie poczuje, a bardziej doświadczony wojownik nawet nie zostanie wybity z rytmu. Cięcie ostrzem nadal może spowodować szkody, jednak wystrzał z pistoletu tworzy tylko siniaka. Pięść użytkownika dzięki odporności jest w stanie po kilkunastu ciosach wybijać dziury w murach. Po wyłączeniu mocy mogą pojawić się lekkie bóle w uderzanych wcześniej miejscach.
  • poziom 4: Do poprzedniego wachlarza umiejętności dochodzi odporność na cięcia, kłucia, postrzały i miażdżenie. Skóra użytkownika nie daje się przeciąć, ani przekuć jakimkolwiek ostrzom. Zwykłe kule zostają odbite. Spadnięcie cegłówki na głowę w najgorszym przypadku spowoduje guza. Poparzenia przez krótki czas nie pozostawiają żadnych śladów, jednak nadal bolą. Ciało zdaje się być z tytanu, więc zwykłe uderzenia nawet w stal mogą spowodować mocne szkody. Wybuchy powodują jedynie odrzut i solidne przeturlanie po ziemi.
  • poziom 5: Najwyższy poziom Immunitetu. Użytkownik staje się przez pewien czas nietykalny. Oprócz ulepszonych bonusów poziomu czwartego (pełna odporność na poparzenia, stabilna postawa nawet przy oberwaniu pociskiem z bazooki) Esper staje się również odporny na trucizny podane do jego organizmu. Wielkim problemem dla przeciwnika okaże się również niemożność uduszenia użytkownika Immunitetu (Esper nie musi oddychać nawet przez minutę, więc łatwo może udawać martwego).

5 Re: Propozycja Mocy on Nie Paź 19, 2014 9:56 am

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Alchemia
Opis ogólny: Moc polegająca na "zabawach" z metalem. Nazwa powinna wszystko wyjaśniać, ale niestety tu tak nie jest. Użytkujący moc może zmieniać temperaturę, twardość, elastyczność, a nawet kolor niektórych metali. Moc jest jednak ograniczona. Im większa masa danego metalu tym trudniej go zmienić. Moc może służyć jako dobra defensywa, ale i ofensywa.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Panujący nad mocą może zmienić objętość i twardość niektórych metali, takich jak: żelazo, miedź, oraz ich stopy np. stop żelaza z węglem, czyli stal. Może je rozgrzewać do określonej temperatury, czyli pięćdziesięciu stopni celsjusza. Moc działa tylko na na pewną odległość, w przypadku pierwszego poziomu użytkownik musi dotykać danego metalu.
  • poziom 2: "Dar" zostaje rozwinięty przez dodanie kolejnego metalu. Mangan jest metalem twardszym od żelaza, ale za to bardzo kruchym. Na szczęście nie jest trudno go wydobyć. Może i jest go mało, ale wystarczy zebrać małe drobinki tego metalu z gleby. Temperatura podgrzania metalu wynosi 100 stopni celsjusza. Na poziomie drugim jak i w pierwszym użytkowanik musi dotykać metalu.
  • poziom 3: Kolejny poziom dodaje jeszcze jeden metal do kontrolowania, a jest nim ołów. Lepiej nie mieć z nim styczności. Nawet doświadczony Alchemik może umrzeć po zetknięciu z tym metalem. Jest on jednak metalem miękkim. Z pomocą przychodzi nam kolejne rozszerzenie poziomu trzeciego. Otóż władający tą mocą może łączyć metale. Oczywiście ma to ograniczenia w postaci czasu. Wynosi on tylko kilkadziesiąt sekund, ale naprawdę może uratować komuś tyłek. Moc zostaje rozwinięta do 5 metrów, przez co użytkownik nie musi mieć z nią kontaktu. Temperatura pogrzania metalu zostaje zwiększona no 150 stopni celsjusza.
  • poziom 4: Na przedostatnim poziomie dodane zostają dwa metale szlachetne, czyli takie, które nie są wcale potrzebne, no może oprócz srebra, bo złoto jest naprawdę nikomu niepotrzebne. Temperatura do której można rozgrzać metali podchodzi do 200 stopni celsjusza. Tym razem moc może sięgnąć aż 10 metrów. Do tego łączenie dwóch metali jest nieco rozciągnięte, bo czas został wydłużony, a niektóre metale o podobnych właściwościach, jak na przykład miedź i srebro, są dobrymi przewodnikami energii elektrycznej, mogą razem stworzyć super przewodnik.
  • poziom 5: Ten poziom jest najbardziej rozwinięty i skomplikowany, bo tu opuszczają nas niektóre prawa fizyki. Na tym poziomie możemy zmienić jeden metal w drugi, nawet jeśli nie potrafimy go kontrolować, ale jest to rodzaj wymiany. Nie można zmienić np. jednego grama żelaza w kilogram złota. Wymiana musi być równa i ona też jest tylko czasowa. Trwa dość długo, bo aż kilka minut. Ponadto zostają dodane kolejne metale do kontrolowania. Z nimi już naprawdę nie ma żartów. Rad, oraz rtęć są szczególnymi metalami. Weźmy na przykład rtęć. Jest jedynym metalem, który jest płynny, ale w rękach Alchemika, który opanował swą moc na poziomie 5, może on zostać twardym metalem. Lepiej jednak, żeby nikt go bezpośrednio nie odtykał, bo to może się skończyć bardzo źle. Kontrola nad metalem może sięgnąć 15 metrów.


//Poprawiono przecinki i dodano moc do spisu ~Admin

6 Re: Propozycja Mocy on Nie Paź 19, 2014 7:49 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Portale
Opis ogólny: Pozwala użytkownikowi na tworzenie portali, dwóch okrągłych paneli, które działają na prostej zasadzie. Coś wpada do jednego, wypada z drugiego bez strat energii.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Portale na tym poziomie są małymi kółkami o średnicy raptem kilkunastu centymetrów. Aby stworzyć takowy, użytkownik musi położyć dłoń we wskazanym miejscu. Kółeczko nie utrzymuje się długo.
  • poziom 2: Portale mogą osiągać troszkę większą średnice, więc szczupły człowiek może się przez taki przecisnąć. Nadal muszą być ustawiane na jakiejś powierzchni.
  • poziom 3: Portal osiąga już wielkość owalu o wymiarach mogących zakryć większość ciała użytkownika (pozwala na normalne przejście z lekkim schyleniem głowy). Jedno z przejść może zostać zawieszone w przestrzeni, jednak wtedy cały czas styka dłoni. Drugie może zostać postawione w odległości kilku metrów na dowolnej płaszczyźnie. Utrzymanie połączenia wymaga lekkiego skupienia, jednak niewyłączony portal utrzyma się jeszcze przez minutę.
  • poziom 4: Portale mogą wisieć w powietrzu i mogą być nieznacznie poruszane siłą woli użytkownika. Obszar działania zwiększa się do dziesięciu metrów. Utrzymanie połączenia nie wymaga większego skupienia, wyłącza się zazwyczaj gdy użytkownik o nim zapomni, czyli po kilku minutach.
  • poziom 5: Portale mogą osiągać znaczniejsze wielkości oraz mogą przybierać różne kształty. Maksymalna wielkość to taka, która pomieści większy samochód (od spodu/góry).

7 Re: Propozycja Mocy on Nie Paź 19, 2014 10:24 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Kontrola wody i zmiana jej stanu skupienia:
Opis: Kontrola wody, dzielącej się na 3 aspekty, czyli stany skupienia: ciekły, gazowy, stały. Wchodzą w to oczywiście procesy: skraplania, topnienia, krzepnięcia, parowania, sublimacji i resublimacji, jako nieodłączne elementy. Skutek  uboczny do każdego jest oczywiście stopniowany w zależności od poziomu: Gorączka, omdlenie, odwodnienie.

Poziom 1. - stan ciekły.
- Kształtowanie/formowanie zimnej bądź gorącej wody. Jakieś smoki, węże, tworzenie jakiś wodnych kul w celu rzucania w przeciwnika, jak takie baloniki z wodą etc.
- Możliwa jest zmiana temperatury, ponieważ jest to potrzebne do kontrolowania stanu skupienia.
- Wykorzystywanie wody z własnego organizmu (tylko max do gorącej wody 40%, a do zimnej 60%)
- Wykorzystywanie wody z otoczenia (100% - w zależności jak blisko jest)

Poziom 2. - stan stały.
- Wytwarzanie lodu, śniegu i formowania go do ataku na wszelaki sposób.
- Wykorzystywanie wody z własnego organizmu (tylko max 50%) - jeżeli chodzi o zamrażanie kogoś, czegoś - niemożliwe.
- Wykorzystywanie wody z otoczenia (100% - w zależności jak blisko jest) - zamrażanie kogoś, czegoś... jest bardziej prawdopodobne. (np. dzięki deszczu)

Poziom 3. - stan gazowy.
- Zasłony dymne, poprzez wytwarzanie mgły.
- Im więcej wody użyto, tym gęstsza.
- Jedyny aspekt, nie wymagający tak naprawdę zbyt wielkiego wysiłku.

Poziom 4. - bonus do 3 poziomów.
- Użycie wszystkich trzech stanów skupienia na ogromną skalę.
- Do 30 m.
- Błyskawicznie mieszanie 3 poziomów ze sobą. np. nagły atak wodą na buty kogoś, w połączeniu z zamrożeniem ich do podłoża.

Poziom 5. - kontrola z ciała cudzego.
- Wykorzystywanie wody z cudzego, innego ludzkiego organizmu i robienia z nim, co się tylko chce. Bardzo brutalne podejście.



//Dodano ~Admin



Ostatnio zmieniony przez Neptun Hammurabi dnia Pon Paź 20, 2014 9:28 pm, w całości zmieniany 3 razy

8 Re: Propozycja Mocy on Pon Paź 20, 2014 5:01 am

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Kontrola prądu elektrycznego (prądzisz? XD)
Opis ogólny: Użytkownik mocy jest w stanie wydobyć ze swojego ciała prąd (czystą energię elektryczną) o różnym (zależnym od poziomu umiejętności) napięciu i natężeniu. Jako, że człowiek sam w sobie jest świetnym przewodnikiem prądu wyższe opanowanie tej mocy pozwala mu na lepszą kontrolę nad ową energią. Dłuższe użytkowanie może wywoływać poważne poparzenia ciała, omdlenie, śpiączkę lub nawet śmierć.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Lekkie natężenie i napięcie, może "połaskotać" i zaskoczyć ale większej krzywdy przeciwnikowi nie zrobi, prąd "płynie" po ciele użytkownika jednak owy nie jest w stanie go kontrolować.
  • poziom 2: Nieco mocniejsze od poziomu pierwszego napięcie i natężenie, przeciwnik przy dłuższym z nim kontakcie może odczuć ból. Użytkownik jest w stanie skupić większą ilość prądu w określonym miejscu na ciele (np pięściach) i przez to wzmocnić swoje ataki. Przy dłuższym użytkowaniu mogą wystąpić bolesne skurcze mięśni.
  • poziom 3: Średnie napięcie i natężenie, przeciwnik po kontakcie może zostać ogłuszony lub na krótką chwilę pozbawiony czucia, mogą też wystąpić lekkie poparzenia. Użytkownik jest w stanie skupić prąd w określonym miejscu - jak to miało miejsce na drugim poziomie - i dodatkowo wystrzelić niewielką ilość energii na długość kilku centymetrów (np stworzyć swego rodzaju cienką, elektryczną barierę dookoła siebie). Przy dłuższym użytkowaniu występują poparzenia drugiego stopnia, zawroty głowy i ogólne osłabienie.
  • poziom 4: Duże napięcie i natężenie, przeciwnik po kontakcie z prądem może stracić przytomność lub zaznać oparzeń drugiego i trzeciego stopnia. Użytkownik jest w stanie kontrolować prąd i nadać mu formę błyskawicy, którą to następnie może wystrzelić na odległość maks. 2 metrów. Przy dłuższym użytkowaniu występują oparzenia trzeciego stopnia, utrata przytomności i/lub migotanie komór sercowych (niedokrwienie, częściowa martwica tkanek).
  • poziom 5: Potężne dawki czystej energii, która nawet przy krótkim użytkowaniu może spalić ciało użytkownika od środka, poważnie poparzyć skórę (nawet do kości) czy uczynić nieodwracalne szkody w mózgu. Prąd może być wystrzelony w postaci błyskawicy na odległość nawet 8 metrów. Kontakt z taką błyskawicą grozi natychmiastową śmiercią.


//Jestem beznadziejna z fizyki, więc nie ma tu żadnych konkretnych wartości (PROSZĘ BŁAGAM O POMOC Q_Q), ale ten pomysł tak bardzo mi się podoba, że musiałam spróbować zaproponować. Poza tym żadna inna moc tak mi nie podpasowuje ;A; //


// Ludzie raczej kiepsko przewodzą prąd. Mało w nich metali. Ba dum tss. A tak na serio dodam zaraz, ale bardziej "fizycznie".

9 Re: Propozycja Mocy on Pon Paź 20, 2014 6:39 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Władanie żywiołem ognia

Opis ogólny: Moc o dość szerokim polu działania, ale jedynie w zakresie czynności związanych z żywiołem ognia. Otóż jej posiadać jest niemal władcą ognia, który potraf posiąść nad nim kontrolę. To w jakim stopniu jest zależne wyłącznie od poziomu, który posiada. Moc ta być może jest niebezpieczna, nawet dla jej posiadacza, jednak w rękach osoby odpowiedniej potrafi czynić rzeczy wielkie i piękne. Ogień jest żywiołem znanym przez każdego, więc wiadome dla wszystkich jest, że jest on nieprzewidywalny, aczkolwiek posiadacz właśnie tej umiejętności magicznej będzie potrafił go okiełznać.

Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Na tym poziomie umiejętność jest mało zauważalna. Możliwe, że nawet właściciel nie do końca może być świadom jej posiadania, ponieważ z początku się nawet nie kontroluje jej używania. Dopiero w momencie pełnej świadomości, iż się posiada właśnie tą moc można ją kontrolowanie używać. Otóż na pierwszym poziomie władania żywiołem ognia nie kontroluje się samego płomienia, ale temperaturę swojego ciała i innych obiektów. Można podnieść temperaturę danej rzeczy na taką wysokość, że nie da się spowodować gorszego poparzenia niż pierwszego stopnia, wyjątkiem jest sytuacja, w której ktoś dłużej trzyma gorącego przedmiotu doprowadzając do poparzenia drugiego stopnia. Zmianie temperatury może być poddane dowolne ciało: ludzkie, zwierzęce, przedmioty (prócz izolatorów cieplnych), a nawet woda. Na tym poziomie można również obniżać temperaturę, ale nie poniżej zera stopni.  
  • poziom 2: W tym przypadku władca ognia może nie tylko wpływać na temperaturę obiektów, ale również kontrolować niewielki płomień. Samodzielnie nie może go wytworzyć i nie jest odporny na poparzenie nim. Jedyną jego możliwością przejęcie kontroli nad płomieniem do pół metra wysokości. Potrzebne jest źródło ognia np. zapalona świeca, pochodnia, ognisko, zapalniczka, z którego można zaczerpnąć jego część i przejąć nad nim władzę, operując jego ruchem za pomocą gestykulacji. Należy jednak pamiętać, że przy zetknięciu się z ogniem można się poparzyć. Choć możemy kontrolować płomień jakbyśmy niemal pociągali za sznureczki, niewykluczone, że sami sobie nim zrobimy krzywdę.
  • poziom 3: Na tym poziomie zakres umiejętności niewiele się zmienia od posiadanego w poprzednim poziomie. Otóż przy trzecim poziomie kontroler potrafi zawładnąć już znacznie większym płomieniem. Mimo, że posiadacz owej mocy potrafi posiąść władzę nad płomieniem większym, fakt że może się nim poparzyć nadal go obowiązuje, tak samo jak to, że nie może go samodzielnie wytworzyć. Bonusem przy tym poziomie jest to, że może zmieniać jego wielkość. Płomyczek ze świeczki może przenieść i zwiększyć na tyle, by są wielkością dorównywało solidnemu ognisku.
  • poziom 4: W momencie osiągnięcia tego poziomu, każdy kontroler jest niezwykle szczęśliwy i spełniony, gdyż został obdarowany nową, długo oczekiwaną umiejętnością, która bądź co bądź jest niezwykle przydatna i ułatwiająca korzystanie z tej mocy. Mówiąc krótko- posiadacz mocy na poziomie czwartym staje się odporny na poparzenia. Może swobodnie władać ogniem, nie obawiając się o to, że wyrządzi sobie nim krzywdę. Niestety nadal sam nie może go sobie wytworzyć. Potrzebuje źródła, by skorzystać ze swej mocy.
  • poziom 5: Władca ognia. Właśnie tym mianem można określić osobę, która osiągnęła poziom piąty. Władca ognia potrafi nie tylko kontrolować ten niebezpieczny żywioł, bawiąc się jego wielkością, ruchem, temperaturą oraz być odpornym na jego działanie, na wszelkie oparzenia. Jest już na tyle silny, potężny, że samodzielnie wytwarza ogień, jakby sam nim był. mistrzowie w tej dziedzinie mogą pokryć całe swoje ciało płomieniami, a nie zostanie wyrządzona mu krzywda w ten sposób. Kontroluje ten żywioł pod każdym względem. Staje się jego częścią. Potocznie można nazwać go żywiołakiem.


//Dodano ~Admin

10 Re: Propozycja Mocy on Wto Paź 21, 2014 1:37 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Kontrola powietrza
Opis ogólny: Pozwala kontrolować wiatr - jego kierunek, zwrot, prędkość, siłę... Na wyższych poziomach umożliwia również lewitację oraz unoszenie i przesuwanie przedmiotów.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:
  • poziom 1: Moc jest słabo rozwinięta, można by praktycznie jej nie zauważyć. Kiedy osobą, która ją posiada targają szczególnie silne emocje, może to skutkować podmuchem wiatru, a któryś z przedmiotów znajdujących się w bliskiej odległości może nieznacznie się przesunąć.
  • poziom 2: Osoba władająca mocą jest w stanie kontrolować podmuchy wiatru - wzmocnić go lub złagodzić, a także delikatnie zmienić jego kierunek.
  • poziom 3: Na tym poziomie można już unosić przedmioty w powietrze. Niestety jak na razie tylko małej wielkości.
  • poziom 4: W tym momencie moc staje się o wiele potężniejsza. Osoba może już powodować nagłe podmuchy wiatru, oraz całkowicie kontrolować jego siłę i kierunek.
  • poziom 5: Na najwyższym poziomie osoba władająca mocą może unieść siebie lub nawet bardzo ciężkie przedmioty w powietrze, a także całkowicie kontrolować wiatr.


//Jakoś nie umiałam się rozpisać, ale mam nadzieję, że jest okay...

11 Re: Propozycja Mocy on Wto Paź 21, 2014 8:17 pm

Gość

avatar
Gość
2 propozycje, ograniczeń dokładnych nie daję..  Admin bd wiedział lepiej, jakie pasują ! ;O!

Nazwa: Zmiennokształtność - wersja zwierzęca.
Opis ogólny: To moc manipulowania tkankami własnego ciała. Nie można zmniejszać, ani zwiększać masy swojego ciała. Ryzykiem jest samozniszczenie. Ciągłe zmiany, doprowadzić mogą do zaniku prawdziwych cech, użytkownika.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Zmysły. Wszelkie zwierzęce czyli: słuch polepszony, intuicja, węch, smak etc. Nie ma jakiś dużych zmian po użyciu tej mocy. Czasami można podrażnić trochę węch, bądź pogorszyć na jakiś czas kubku smakowe. Ale to tak sporadycznie.
  • poziom 2: Półpełna forma. Zwierzęta tylko małej wielkości. Maksymalna wielkość to około wzrostu psa.
  • poziom 3: Przekształcanie części ciała. Dokładnie dowolna część ciała, może zostać przemieniona w fragment zwierzęcej.
  • poziom 4: Automatyczna zmiana kształtu. Mogą być to zmiany świadome, i nawet nieświadome. Np. gdy spada się z klif, nieprzytomny, organizm przyzwyczajony do zmiany w rybę, zmienia użytkownika np. w delfina.  Skutkiem ubocznym jest fakt, że można nawet obudzić się w łóżku, zmienionym w krokodyla.
  • poziom 5: Pełna forma. Zmiana w duże zwierzęta. Z racji takiej, że waga użytkownika pozostaje taka sama, jaką ją ma pierwotnie, moc wykorzystuje dużo energii. Jest to obciążenie dla kręgosłupa, mięśni.



Nazwa: Moc bimbrownia
Opis ogólny: Moc, która pozwala zmienić każdą ciecz w piwo, wódkę, wino lub coś innego, związanego z procentami! Błyskawicznie! Bez żadnych obróbek specjalnych!
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Alkohole niskoprocentowe, takie jak: cydr, tanie wino, colonche, sake, kumys, wszelkiego rodzaju piwa (ale dalej słabe, jasne bądź ciemne), miód pitny. Maksymalnie do 10 litrów jeżeli chodzi o skalę hurtową.
  • poziom 2: Gdy nie ma się wody w zasięgu ręki, można wyprodukować piwo, czy wódkę we własnym organizmie. Logiczne jest to z tym, że momentalnie jest się pijanym, bądź stopniowo. Bardzo przydatna moc, gdy jest się na imprezie, nie ma kasy (bądź nie chce wydać) na alkohol, a trzeba się rozkręcić.  
  • poziom 3: Alkohole średnioprocentowe, czyli wino, sherry, wermut, porto, sangria, wino musujące, szampan, cava. Skala hurtowa to 30 litrów.
  • poziom 4: Alkohole wysokoprocentowe, to likiery, nalewki, bimbery, wódki, whisky, koniaki. Skala hurtowa wytwarzania to 45 litrów.
  • poziom 5: Usuwanie widoczności, a raczej wyczuwalności alkoholu w organizmie. Aspekt przydatny, gdy złapie policja.


//Żadna z tych mocy z pewnością nie przejdzie ~Admin

12 Re: Propozycja Mocy on Czw Paź 23, 2014 1:24 am

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Kontrola Ciepła
Opis ogólny: Moc o dość prostym działaniu. Jak mówi pozwala kontrolować i wytwarzać ciepło. Moc ta posiada nieskończoną liczbę możliwości(jak każda moc kontroli) a sposób jej użycia jest zależny od użytkownika i jego inwencji. Mocą tą nie można wpływać bezpośrednio na ciała innych ludzi chyba że dana zdolność jasno o tym wspomina.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Na pierwszym poziomie zmniejsza obrażenia ponoszone na skutek emisji ciepła o połowę, pozwala zawsze zachować optymalną temperaturę ciała, chroni przed zgrzaniem się oraz pozwala emitować niewielkie ciepło(w promieniu 5m), które sprawia że śnieg wokół się topi.
  • poziom 2: Pozwala emitować ciepło w promieniu 10m od samej osoby, a także nagrzewać materię nieorganiczną. Nagrzewanie wymaga kontaktu fizycznego, temperatura podnosi się o 5 stopni za każdy post dotykania przedmiotu.
  • poziom 3: Użykotnik jest już całkowicie odporny na ciepło i nie ponosi żadnych obrażeń nim powodowanych. Potrafi emitować ciepło w promieniu 15m od siebie podnosząc temperaturę o około 10 stopni. Potrafi także bez szkód dla organizmu podnosić temperaturę własnego ciała o 50 stopni sprawiając że dotykanie go powoduje dość duży ból. Pozwala także na nagrzewanie przedmiotów bez kontaku fizycznego wciąż jednak o 5 stopni na post
  • poziom 4: Emisja ciepła to już 25m od samego użytkownika, temperatura otoczenia może zostać podwyższona o 15 stopni. Temperatura ciała może wzrosnąć o sto stopni, mało tego użytkownik może wykorzystać energię cieplną własnego ciała i wykorzystać jak tą normalną całkowicie niwelują uczucie zmęczenia(fizycznego, psychiczne związane z korzystanie z mocy wiąż istnieje). Pozwala nagrzewać przedmioty o 20 stopni na post, oraz materię organiczną z którą ma kontakt o 5 stopni na pełen post utrzymywania kontaktu fizycznego. Użytkownik potrafi też pochłaniać ciepło otoczenia zmniejszając temperaturę otoczenia, substancji nieorganicznych oraz dotykanej substancji organicznej.
  • poziom 5: Emisja ciepła o 50m od ciała użytkownika, temperatura otoczenia rośnie o 20 stopni. Wykorzystanie energii cieplnej własnego ciała nie tylko niweluje zmęczenie ale zwiększa osiągi organizmu pozwalając użyskać nieosiągalne dla normalnego człowieka osiągi, takie jak zdumiewająca szybkość czy siła. Nagrzewanie materii nieorganicznej to 50 stopni na post, organicznej bez kontaktu fizycznego to 5stopni na post. Pochłanianie energii cieplnej to 20 stopni na post dla materii nieorganicznej oraz otoczenia(do 0) oraz 5 stopni na post dla materii organicznej. Na poziomie 5 moc ta posiada jeszcze jedną specjalną właściwość - pozwala zniwelować energię w mięśniach każdego kto wejdzie w kontakt fizyczny z użytkownikiem.


Nazwa: Absorbcja sił życiowych
Opis ogólny: Moc ta polega na pochłanianiu "Życia" otaczających nas organizmów żywych w celu zyskania różnych korzyści. Efekt pochłaniania energii innych żywych istnień nie tylko wydłuża nasze własne naturalne życie i młodość ale też na krótki okres czasu zwiększa możliwości fizyczne. Dodatkowe efekty można uzyskać poprzez pozbawienie silnej jednostki wszystkich jej sił życiowych. Zagarniętą energię można wykorzystać jako "Doładowanie" w czasie doładowania nie można pozyskiwać energii życiowej
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Siły życiowe można absorbować jedynie od przedstawicieli innych gatunków. Wymagany jest do tego kontakt fizyczny z ranną jednostką. Na aktualnym poziomie tempo poboru energii to mniej więcej energia życiowa jednej myszy na post. Maksymalnie można zaabsorbować ilość energi życiowej jaką posiada normalnej wielkości owczarek niemiecki. Aktualnie pobrana energia nie daje praktycznie żadnych efektów poza uzupełnieniem własnej energii straconej np. podczas wysiłku fizycznego czy choroby.
  • poziom 2: Siły życiowe można absorbować już od każdego, zasada absorbcji i ilość absorbowanej energii się nie zmieniają. teraz jednak można już pochłonąć energię jaka odpowiada jednemu dorosłemu człowiekowi. Mało tego osiągnięcie stanu "Full power" zwiększa osiągi naszego ciała dwukrotnie na okres 3 postów od osiągnięcia tego stanu.
  • poziom 3: Absorbcja sił życiowych przebiega dużo szybciej, w tempie odpowiadającym jednemu psu na pełen post. Teraz można pochłnąć energię odpowiadającom trzem dorosłym ludziom. Osiągnięcie stanu Full power zwiększa osiągi ciała dwukrotnie na okres 9 postów. Nie mniej osiągnięcie 1/3 tego poziomu dalej pozwala na wkroczenie w stan doładowania, jednak wtedy jak w przypadku lvl 2, trwa on jedynie 3 posty. W przypadku 2/3 czas trwania doładowania do 6 postów
  • poziom 4: Maksymalna liczba pozyskanej energii wynosi już tyle ile może zapewnić 10 dorosłych ludzi. Energia pozyskana z jednego człowieka pozwala na czas 3 postów zwiększyć osiągi ciała trzykrotnie.
  • poziom 5: Niema ograniczeń co do liczby energii jaką jest w stanie zaabsorbować użytkownik. Mało tego wystarczy sam kontak fizyczny, cel nie musi być ranny.



Nazwa: Jedność świata
Opis ogólny: Na pierwszy rzut oka bardzo bezużyteczna moc, na drugi... moc o ogromnym potencjale, bardzo niebezpieczna pod względem informacyjnym. Moc ta bowiem pozwala osiagnąć coś na wzór "Nirvany". Stan w którym użytkownik jest jednością ze wszechświatem. Pozwala mu nie tylko na podróże poza ciałem, ale też rozmowę z bytami na każdej płaszczyźnie poszczegalności świata jak i "Zrozumienie" każdego bytu na świecie. Nazywają to też mocą królów, bowiem moc zrozumienia pozwala na poznanie charakteru, zdolności a nawet "prawdy" kryjącej się za każdą osobą.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Na poziomie pierwszym jedyną możliwością użytkownika jest wyjścia umysłu z ciała i podróż po otaczającym nas świecie i jego bliskich lub dalekich odpowiednikach
  • poziom 2: Kolejny poziom znacząco zwiększa możliwości użytkującej go osoby, pozwala bowiem wpływać na świat realny swoją formą umysłową, poprzez nawiązywanie kontaktu z mieszkańcami świata i jego odpowiedników. Mówiąc prościej, pozwala nawet na rozmowę z umarłymi
  • poziom 3: Różnica między poziomem drugim a trzecim jest niewielka. Poziom trzeci pozwala bowiem na rzecz prostą - odróżnienie prawdy od kłamstwa.
  • poziom 4: Tu już zaczyna się ukazywać prawdziwy potencjał tej mocy. Na poziomie 4 można już bezproblemowo ustalić kto i gdzie dokładnie się znajduje, w promieniu 200m od samego użytkownika mocy. Mało tego jest on w stanie ustalić koncyję psycho-fizyczną osób w zasięgu jego mocy.
  • poziom 5: Ostateczna forma Jedności pozwala na poznanie charakterów, zdolności i najskrytszych tajemnic wszystkich osób w promieniu 200m od użytkownika. Jednakże im ktoś posiada silniejszą moc mentalną oraz im dana sprawa jest głębiej ukryta w jego umyśle, tym ciężej ją z niego wyciągnąć. Może być wymagany nawet kontakt fizyczny a sama sekwencja wyszukiwania informacji może zająć kilka postów


//Pierwsza moc dodana z dwoma niewielkimi zmianami. Pozostałe dwie nie przejdą. ~Admin

13 Re: Propozycja Mocy on Sob Paź 25, 2014 3:20 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Manipulacja cieniami
Opis ogólny: Jest to w pewien sposób podkategoria iluzji - moc ta polega na tym, co sama nazwa wskazuje, na panowaniu nad cieniami. Choć wydaje się to moc dość nieprzydatna, jeśli chodzi o walkę, jako że cieniem nie zadasz żadnych obrażeń, to jednak jest ona naprawdę przydatną, kiedy pragniemy wprowadzić zamęt w umyśle - nie tylko świetnie wywołuje panikę i strach, ale też jest niezwykle przydatna jeśli chodzi o skołowanie przeciwnika lub sprawienie, żeby myślał, że mierzy się z kimś znacznie liczniejszym niż to na prawdę jest. Przez to , że nie jest ona ofensywna, a raczej w większości przypadków używa się jej, by przeciwnik uciekł bądź przestraszył się na tyle, by był nie zdolny do walki, jest ona często kategoryzowana jako moc używana przez tchórzów.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Osoba, która panuje nad cieniami potrafi wytworzyć z nich najprostsze kształty, takie jak króliczki i wilki, opanowane przez niejedne dziecko. Nie są one jednak malutkie, a mają o wiele większą skalę, porównywalną do tej normalnej. Prócz tego możliwe jest tworzenie z cieni najprostszych przedmiotów.
  • poziom 2: Cienie staja się bardziej zróżnicowane - osoba posiadająca tę moc może teraz tworzyć z cieni proste zwierzęta i trochę, jednak nie za wiele, bardziej skomplikowane przedmioty. Oprócz tego powstają powoli najprostsze duchy "prześcieradłowe". Dochodzi również świat drobnych roślin.
  • poziom 3: Prawie wszystkie zwierzęta są znakomicie opanowane, oprócz tych dużych, jak np. wieloryby czy słonie, oraz najbardziej skomplikowanych sylwetek. Flora jest o wiele bardziej dopracowana, ale dalej nie można tworzyć drzew czy większych krzaków.
  • poziom 4: Zwierzęta jak i rośliny opanowane są w pełni. Zaczyna się doskonalenie sylwetki człowieka wraz z podstawowymi ubraniami. Skala pozostaje całkowicie normalna.
  • poziom 5: Tworzenie człowieka z cieni opanowane jest całkowicie do perfekcji. Możliwa jest też modyfikacja wszelakich zwierząt, roślin, czy nawet naszego rodzimego gatunku. Cienie mogą być tworzone w o wiele większej skali, przez co wyglądają dość przerażająco.


// Leniwy Admin akceptuje~

14 Re: Propozycja Mocy on Nie Paź 26, 2014 8:20 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Przyśpieszenie
Opis ogólny: Moc o sporym potencjalne stawiająca na gwałtowne zwiększenie szybkości swoich ruchów unikając niebezpiecznych kontuzji. Niewątpliwie rzuca się w oczy możliwość znacznego zwiększenia swojego potencjału bojowego. Moc ta może być też użyteczna w czasie skradania się, ucieczek, odrabiania prac domowych przed lekcjami, czy po prostu szybszego "odwalania" pracy fizycznej. Inna sprawa, że nie zwiększa się szybkość myślenia i postrzegania.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Można nawet nie zauważyć różnicy w szybkości ruchów. Taki esper może nawet używać swej mocy i nikt się nie zorientuje, że coś jest z nim nie w porządku - jest odrobinę szybszy.
  • poziom 2: 100 metrów do przystanku, a autobus właśnie cię mija? Dasz radę! Wyciśniesz z siebie około 50% więcej szybkości, niż przeciętny śmiertelnik.
  • poziom 3: Goni cię wściekły legion pseudo-kibiców? Nie ma problemu! Na tym poziomie zwiększysz swoją prędkość nawet dwukrotnie!
  • poziom 4: Za 10 minut masz randkę z wymarzoną dziewczyną, a ty dopiero się ubierasz? Spokojnie, zdążysz jeszcze nawet kupić kwiaty. Zderzenie z pędzącym, zakochanym esprem zakończy się kilkoma złamaniami.
  • poziom 5: Szybki jak strzała. Twoja prędkość jest tak duża, że znajduje się na granicy postrzegania ludzkiego oka, inni mają wrażenie, że Twoje ruchy się nieustannie rozmywają. Tak długo, jak jesteś w ruchu, ciężko cię w ogóle ustrzelić, no chyba, że z kilku(nastu) kartaczownic Gatlinga. Jesteś niedościgniony. Pozostaje tylko pytanie: czy to przypadkiem nie wpływa na Twoje starzenie się? Uprzedzając pytanie: tak, jak taki delikwent na Ciebie zaszarżuje, licz się z wieloma obrażeniami wewnętrznymi. Ewentualnie śmiercią.

//Dodałam ~Admin

15 Re: Propozycja Mocy on Pon Lis 10, 2014 4:38 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Telekineza
Opis ogólny: Telekineza jest to umiejętność poruszania, podnoszenia przedmiotów wyłącznie za pomocą własnego umysłu. Każde ciało, które fizycznie możemy dotknąć ma prawo zostać poddane telekinezie.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Telekineza na pierwszym poziomie jest dość ograniczona. Pozwala nam jedynie poruszać, przesuwać- nie podnosić- przedmioty o takiej wadze jakie nasze ciało fizycznie mogłoby przesunąć. Ciężar jaki umysłem przesuniemy zależy jest od siły w naszych mięśniach.
  • poziom 2: Na tym poziomie możemy już podnosić obiekty. Mimo to nadal nie mamy możliwości używania telekinezy na zbyt ciężkich obiektach. Maksymalna waga przedmiotu przez nas poruszanego jest jak przy pierwszym poziomie, natomiast przy podnoszeniu wynosi ona tyle, ile posiada osoba używająca owej mocy.
  • poziom 3: Tak jak w przypadku poprzednich poziomów możemy przesuwać i podnosić różne przedmioty. Telekineza nie obejmuje innych możliwości, dlatego wyższy poziom umożliwia nam wpływanie umysłem na cięższe ciała fizyczne. W trzecim stadium używania mocy maksymalna waga obiektów może wynosić 100kg.
  • poziom 4: Użytkownik mocy jest coraz bliżej zdobycia najwyższego poziomu. Ten jest przedostatni, dlatego możliwości się zwiększają, by osoba była gotowa na jeszcze więcej. W czwartym poziomie możemy podnosić przedmioty ważące nawet 300kg, ale nie więcej.
  • poziom 5: Ten poziom dowodzi, że osoba używająca telekinezy ma ją doskonale opanowaną, dzięki czemu obojętne dla niego jest ile waży obiekt, którym chce poruszyć. Jeżeli już ktoś dotarł do piątego poziomu może śmiało posługiwać się tą mocą, nie martwiąc się ograniczeniami wagowymi.


//Akceptuję moc z małą zmianą przy drugim poziomie :3 ~Admin

16 Re: Propozycja Mocy on Pon Lis 10, 2014 9:36 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Manipulacja wektorami.

Opis ogólny:

Moc o niesamowitym potencjale pozwalająca na kontrolowanie wektorów tempa i kierunku od dużych obiektów, aż po pojedyncze atomy. Dzięki niej można odbijać, zatrzymywać oraz sterować wybranymi wektorami (np. wzmacniać albo je osłabiać), a siła oddziaływania którą można kontrolować rośnie wraz z poziomem mocy. Jednak używanie jej na zbyt dużą skalę może szybko wyczerpać Espera.

W przypadku intensywnego korzystanie z mocy czas jej działania skraca się w zależności od poziomu.

Poziomowe zróżnicowanie mocy: [zmiany dotyczące każdego z poziomów, np zasięg działania]


  • poziom 1: Moc pozwala na kontrolowanie wektorów  mających bezpośredni kontakt z ciałem Espera. Można wykorzystać to przykładowo do podniesienia cięższych niż normalnie rzeczy, czy zwiększenia własnej szybkości, albo złagodzenia siły uderzenia jakiegoś przedmiotu.(np. poprzez zmniejszenie siły kinetycznej działającej na obiekt). Działanie mocy jest jednak niestabilne i czasami zawodzi. Minusem jest też niezbyt długi czas jej trwania.

    Zasięg mocy: bezpośredni kontakt z ciałem.
    Oddziaływanie: 30% siły początkowej działającej na wektor.
    Czas trwania: 1 post.

  • poziom 2: Siła mocy wzrasta. Dodatkowo Esper jest w stanie stworzyć pole obejmujące koło o promieniu  0,5 metra dookoła niego, które będzie biernie zmieniać trajektorię wektorów zagrażających postaci. Możliwe staje się częściowe odizolowanie np. temperatury otoczenia, albo hałasu. Wyższy poziom mocy sprawia, że jej działanie staje się stabilniejsze oraz znika konieczność bezpośredniego kontaktu z wektorem.

    Zasięg mocy: 2 metry.
    Oddziaływanie: 50%.
    Pole: 0,5 metra.
    Czas trwania: 2 posty.

  • poziom 3: Zasięg mocy zwiększa się do 5 metrów od postaci, a oddziaływanie wynosi 70%. Przykładowo, jeśli siła uderzenia zwykłego człowieka wynosi 60 kg, to przy użyciu mocy będzie to 102 kg.  W drugą stronę zadziała to odwrotnie i siła uderzenia wyniesie „tylko” 18 kg.

    Zasięg mocy: 5 metrów.
    Oddziaływanie: 70%.
    Pole: 1 m.
    Czas trwania: 4 posty.

  • poziom 4: Siła mocy znacznie wzrasta i pozwala na poważną dewastację otoczenia. Esper może kontrolować także wektory z innych wymiarów, zapobiegając tym przykładowo atakom teleporterów chcących umieścić jakieś przedmioty w jego ciele.

    Zasięg mocy: 100 metrów.
    Oddziaływanie: 100%.
    Pole: 4 metry.
    Czas trwania: 6 postów.

  • poziom 5: Esper staje się potencjalnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa miasta i znajduje się pod stałą obserwacją sił rządowych. Jest w stanie odizolować od siebie dowolny wektor, niezależnie od tego czy jest to np. energia kinetyczna, grawitacja czy temperatura. Fajnie chodzić w krótkim rękawie w zimę i nie czuć zimna ani wilgoci, nie?

    Zasięg mocy: 200 metrów.
    Oddziaływanie: 200%.
    Pole: 5 metrów.
    Czas trwania: 10 postów.

17 Re: Propozycja Mocy on Sro Lis 12, 2014 8:35 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Dar Boży
Opis ogólny: Wiecie jak to jest. Ostre miecze, anioły, demony, skrzydła i tak dalej. To właśnie nazywane jest "Darem Bożym". Moc jest bardzo rzadka i częściowo ograniczona. Po pierwsze... ojcem Espera, bądź też Esperki musi być anioł. No może nie koniecznie, ale tak głoszą legendy. Esper musi mieć czyste serce, aby dobyć miecza anioła, bądź też archanioła. Jak wiadomo tez drugie są o wiele silniejsze.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:

  • poziom 1: Brak mocy. Po prostu nie występuje.
  • poziom 2: Esper może władać mieczem, ale brakuje mu doświadczenia. Miecz nie jest dopasowany do dłoni, zawadza, jest źle wyważony i tak dalej. Plusem jest to, że działa silnie na osoby, które są w większości złe. Dotyk ostrza powoduje poparzenie, a przecięcie się nim powoduje, u takiej osoby, ogromny ból.
  • poziom 3: Do mocy dochodzą skrzydełka. Takie tam skrzydła, które mogą dostarczyć wiele przyjemność, bo pozwalają wzbić się w powietrze. Są też doskonałą ochroną, bo mogą posłużyć jako tarcza. Ponadto umiejętności związane z mieczem zwiększają się. Miecz zaczyna lepiej się dopasowywać do ręki i już tak nie zawadza. Ostrze zmienia kolor. Barwa  jest zależna od nastroju jej władającego.
  • poziom 4: Miecz już doskonale leży w ręce swojego posiada. Mało kto może się pochwalić ostrzejszym mieczem. Wystarczy dotyk, a każdy upiór, demon, zombie, czy też inny stwór przejdzie do historii.
  • poziom 5:

Mało kto potrafi pokonać go w otwartej walce. Dodatkowo może nakłaniać ludzi do drobnych przysług. Im słabsza siła woli i niewiedza przeciwnika tym łatwiej jest nim manipulować.

(Patryś bardzo prosi o akcepta. Plosie, plosie ;-; )

//Trzeba napisać oficjalnie- moc w żadnym przypadku nie przejdzie.

18 Re: Propozycja Mocy on Wto Lis 18, 2014 9:49 pm

Gość

avatar
Gość
Nazwa: Hipersoniczny Krzyk
Opis ogólny: Każdy chciałby chyba móc, umieć, potrafić powiedzieć coś tak głośno, żeby usłyszeli nas na drugim końcu miasta, co nie ? Moc zmiany natężenia głosu i nadanie mu tak silnych wibracji potrafią już przeciętni użytkownicy tej mocy. Ci silniejsi są w stanie używać tego jako broni. Nie wierzycie ? To co powiecie na wydarcie mordy tak mocno, że każda szyba w szkole, każda szklanka, każda para okularów... wszystko się rozsypuje. Ale to nie wszystko. Można zmieniać również częstotliwość głosu, a dobrze wiemy, że każdy przedmiot ma swą częstotliwość. Moc używana, objawia się tak jakby pierścieniami powietrza, lekko przeźroczystymi, zauważalnymi dla oka człowieka. Można puścić cienki, lecz intensywny strumień skierowany w dany obiekt, lub masowo, na dany obszar, większy, bardziej skondensowany i o większym polu rażenia.
Poziomowe zróżnicowanie mocy:


  • Poziom 1: Na tym poziomie, nasz głos jest o wiele głośniejszy i bardziej donośny, niż innych ludzi. Możemy zmieniać jego natężenie, częstotliwość, a niekiedy również barwę, jeżeli bardzo się postaramy. Czyni niewielkie szkody na tle słuchowym podmiotom blisko Espera.
  • Poziom 2: Użytkownikowi nie sprawia już problemu wydania ze swoich płuc ryku pokroju lwa. Staje się co najmniej hałaśliwy dla otoczenia, a dźwięk wydobywany z jego gardła, może nieźle naruszyć strukturę bębenków usznych. Potrafi ogłuszyć osobę stojącą 2m od Espera.
  • Poziom 3: Moc nabiera na sile, jak i nasz głos. Jesteśmy w stanie wydobyć z siebie "świst" o konkretnej mocy. Potrafiąc kontrolować jego częstotliwość, jest możliwość przebicia się przez murowaną ścianę. Osoba trafiona taką ilością dźwięku, może stracić słuch na 2 tygodnie, a również doznaje jego fizycznego odczucia, czyli pęd powietrza uderzającego w jego ciało. Jest w stanie odepchnąć na 7-10m, a wypuszczony od dołu, unieść na max. 6m w górę.
  • Poziom 4: Esper z takim doświadczeniem, może wywołać potężną falę uderzeniowo-dźwiękową, mającą na celu zniszczenie terenu, oraz ogłuszeniu połowy miasta. Jego moc jest na tyle duża, że skondensowany dźwięk w jednym miejscu, bez problemu wysadzi w Wielkim Murze przejście dla 10-osobowej rodziny. Ciało żywe trafione takim pociskiem, jest w stanie zostać rozerwane na sporej wielkości kawały mięsa.
  • Poziom 5: Ostatni i najsilniejszy poziom. Co tu dużo mówić... kontrolujesz swój głos niczym Król. "Twoje słowo jest rozkazem" i tak na prawdę, ta sentencja ma sporo prawdy w sobie, jeżeli chodzi o Twoja osobę. Możesz teraz skoczyć z Big Bena i mocą głosu, zamortyzować upadek. Jesteś nie do przekrzyczenia i nie dasz się uciszyć... Ale pamiętaj o jednym: Do tego wszystkiego, potrzebujesz głosu.


(pierwsza taka praca, proszę o wyrozumiałość ^^)

//dopisuję :3

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach